magicpinkrose

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av MagicPinkRose - 13 oktober 2013 13:58

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~

ハイ (hej/hai)


Som rubriken säger, jag är döööd!!! Yohio var såååå fantastiskt underbart j*kla bra igår! F*an vad jag älskar den låten!!!   

YOHIO-WELCOME TO THE CITY

http://youtu.be/r2dX2k0DllU

Herregud! Jag är verkligen kär  hans stil! Det är bara jag i min familj som förstår mig på hans stil! Pappa hatar honom (vilken överaskning ^_^) Mamma tyckte intervjun med honom var FJANTIG! Min lillasyster ( 10 år) tyckte att han var läskig! Hallå, han är normal som alla andra, läskig????? Intervjun var jättebra (enligt mig) och låten och framträdandet var bäst! Spelar ingen roll om han kom sist! Han kommer altid vara alla Breakers vinnare!


// MagicPinkRose

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hatar du Yohio? Då hatar du mig också!
Stolt BREAKER och MADLING

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken Kawaii-stil är du?
 Sweet lolita
 Gothic lolita
 Classic lolita
 Sailor lolita
 Shiro lolita
 Hime lolita
 Punk lolita
 Jag vet inte vad lolita är??!
 Alla stilar är lika fina ^3^
 Jag har min egen lolita-stil ^^

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards