magicpinkrose

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av MagicPinkRose - 8 oktober 2013 19:50

Som ni ser där uppe, jag har massor av läxor och är SÅÅÅÅ nervös! Vi ska sjunga en och en för våran musiklärare! Fatta vad pinsamt, jag har så himla svårt för att prata inför andra! Och så har jag bara gått i den skolan 2 månader. Jag har inte bytt skola på det sättet jag tror att många av en tänker på utan jag började sexan och då fick hela klassen byta skolor. Jag och min bff fick i alla fall gå i samma skola OCH samma klass! Jag går i 6B, så ointressant! Varför skrev jag det  

Jag har precis gjort om i mitt rum! Bilder kommer senare ikväll! Måste bara städa lite först  

Just nu har jag det väldigt svårt med en grej, jag vill sluta svära! Jag svär inte mycket men ibland kan jag göra det, jag mumlar lite för mig själv eller när jag är arg. Jag vill helst inte svära men det är inte så lätt att ändra på  

Älskar dem här smileysarna     d.v.s den med rosa rosetter! Så himla söt!!!

Nej nu kan jag inte skriva mer!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hatar du Yohio? Då hatar du mig också!
Stolt BREAKER och MADLING

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken Kawaii-stil är du?
 Sweet lolita
 Gothic lolita
 Classic lolita
 Sailor lolita
 Shiro lolita
 Hime lolita
 Punk lolita
 Jag vet inte vad lolita är??!
 Alla stilar är lika fina ^3^
 Jag har min egen lolita-stil ^^

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards