magicpinkrose

Alla inlägg under september 2013

:(

Av MagicPinkRose - 19 september 2013 17:18

Jag kommer vara ledsen hela mitt liv! Jag stod och väntade på bussen och då kom det en stor transport, det stod ''djurtransport'' på den och vi såg två kor som stod och tittade på oss.....

Min och min bästis tittade på varandra och visste direkt var det var, korna skulle slaktas!!!

Våra småsyskon skrattade för dem tyckte det såg roligt ut när kon tittade ut men då sa min bästis Ebba

- skratta inte det är synd om dem!

Jag mår riktigt dåligt just nu för nu är dem bergis döda! Jag älskar ju djur.....

Hur kan man skicka ett sådant fantastiskt vackert djur till döden???!!!!!

Kolla noooooga, ser du inte hur vackra dem är??!

Av MagicPinkRose - 18 september 2013 17:39

Hej, idag har vi haft skoljoggen, jag hatar det! Jag gick med min kompis Sandra och vi klappade tre hundar! En liten svartvit som var lite skygg, en stor grå underbar hund som bara nosade på mig<3 och en liten strävhårig tax som hoppade upp på mitt ben och pussade mig i ansiktet. Jag har inga bilder på dem för vi lämnar in våra mobiler på morgonen...  

På lördag natt åker jag till Grekland  

Det blir kul! Jag lääääääängtar!

Nu måste jag städa mitt rum  


Kram!


Puh

Av MagicPinkRose - 17 september 2013 18:42

Äntligen klar med min Header! Det tog en evighet att göra den, det här är min nya blogg min förra heter www.venus0.bloggplatsen.se men nu kommer jag blogga här istället. Jag har inte så mycket att skriva just nu så jag ska lägga ut en bild på.........

YOHIO!!!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hatar du Yohio? Då hatar du mig också!
Stolt BREAKER och MADLING

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken Kawaii-stil är du?
 Sweet lolita
 Gothic lolita
 Classic lolita
 Sailor lolita
 Shiro lolita
 Hime lolita
 Punk lolita
 Jag vet inte vad lolita är??!
 Alla stilar är lika fina ^3^
 Jag har min egen lolita-stil ^^

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards