magicpinkrose

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av MagicPinkRose - 7 oktober 2013 21:45

Konnichiwa, har för första gången besökt hemsidan BodyLine! Hittade mina drömsaker där!!! Herregud vad fina。◕ ‿ ◕。


Tänkte lägga upp lite här vad jag blev RIKTIGT IN LOVE i!!!

SÅÅÅÅÅ VACKER!!!!


Helt kär! Nej nu är det sent, godnatt alla söta!!!


Av MagicPinkRose - 7 oktober 2013 16:02

Hej, jag har såååå mycket läxor just nu! Jag har glosor i både engelska och Spanska, jag tränar Japanska (själv hemma på datorn) och lite Koreanska och dessutom har jag läxor i Musik, NO, svenska och matte! Jag spelar tvärflöjt och jag pallar inte mer!!!!


Fast jag är lite glad också, nu är det höst! Min favoritårstid! Det är så vackert med alla löv!!!


Jag måste träna lite flöjt just nu så jag kan inte skriva så mycket mer...image


Puss, dessutom kanske ni ser den nya headern? Ska göra den NU men ni som ser det här senare kan ju se den i alla fall.


Dessutom får ni gärna kopiera smileysar om ni kan, annars kan ni hitta dem på www.superkawaiiemoticons.tumblr.com


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hatar du Yohio? Då hatar du mig också!
Stolt BREAKER och MADLING

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken Kawaii-stil är du?
 Sweet lolita
 Gothic lolita
 Classic lolita
 Sailor lolita
 Shiro lolita
 Hime lolita
 Punk lolita
 Jag vet inte vad lolita är??!
 Alla stilar är lika fina ^3^
 Jag har min egen lolita-stil ^^

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards